دکتر زینو

پزشکی

دسته بندی

با این 8 راه به والدین خود بگویید که باردار هستید

0 نظر

341 روز پیش

بارداری برای بسیاری از مادران و پدران دوران هیجان انگیزی است و قطعا دوست دارند، این هیجان را با اطرافیان و خانواده های خود به اشتراک بگذارند.

اما اعلام بارداری، به والدینتان می تواند کمی خجالت آور و نگران کننده باشد، چون نوع واکنش آنها برایتان مهم است.

راه های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید بارداری خود را به والدین اعلام کنید، تا حس و واکنش مثبت آنها را ببینید.

ما فهرست کوتاهی از راه‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه را گردآوری کرده‌ایم تا به والدینتان اعلام کنیم که خانواده‌تان کمی بزرگ‌تر می‌شود.

خبر بارداری

1. تهیه کیک با تزیینات کودکانه

اینکه والدینتان، کیکی را که خودتان آماده کرده اید را می بینند راهی کلاسیک برای اعلام بارداری شماست. اما به جای اینکه فقط یک کیک ساده باشد یک نمونه جالب این است که کیکی با حرف “B” برای اعضای خانواده درست کنید.

با کمی خلاقیت آن را با وسایل تزیینی خوراکی زیبا کنید. برای این کار می توانید از شکلات های رنگی یا برچسب های خوراکی کودکانه استفاده کنید.

احتمالا بعد از دیدن کیک درباره طرح آن سوال خواهند کرد، اگر به راهنمایی نیاز داشتند می توانید با پاسخی کوتاه شک آنها را برطرف کنید.

فراموش نکنید که از رونمایی عکس بگیرید و این لحظه را در آلبوم کودکتان ثبت کنید.

2. موسیقی صدای قلب

اگر نمی‌توانید به‌طور حضوری بارداری خود را فاش کنید، می توانید صدای ضربان قلب کودکتان را برای والدینتان ارسال کنید.

کافیست از شنیدن ضربان قلب نوزادتان برای اولین بار ویدیویی بگیرید و آن را از طریق ایمیل با عنوان «فکر می‌کنم دوستش خواهید داشت» برای اعضای خانواده بفرستید.

یا می توانید تماس بگیرید و یک پیام صوتی برای عزیزانتان با این عنوان بگذارید: “یکی می خواهد نه ماه دیگر شما را ملاقات کند.”

3. صحبت از مواد غذایی که دلتان می خواهد

یک دور همی خانوادگی ترتیب دهید، در این دورهمی حتما به تغییر علایق غذایی شما پی می برند.

میل شدید شما به چیزهای ترش، شور و شیرین و یا حتی بهم خوردن مزاج، حس حالت تهوع می تواند خبر دهنده احوالات شما باشد.

راحت باشید این حس زیبا را با اعضای خانواده، در میان بگذارید.

4. در مکانی خاص آنها را غافلگیر کنید

این کمی برنامه ریزی می خواهد، اما برای دیدن واکنش والدین ارزشش را دارد.

اگر می خواهید آن را خیلی خاص کنید، می توانید یک برنامه ویژه در کافه مورد علاقه آنها ترتیب دهید و از کارکنان بخواهید که خبر بارداری شما را روی تخته گچی بنویسند و کنار میز اختصاصی آنها قرار دهند.

با رسیدن به کافه حتما از واکنش آنها اشک ذوق می ریزید، شک نکنید.

5. یک بازی را ترتیب دهید

یک بازی خانوادگی مانند پانتومیم برنامه ریزی کنید و بارداری خود را در یک دور سرگرم کننده وقتی نوبت شما رسید اعلام کنید، حتما بازی مهیج تر خواهد شد.

می توانید در بازی از عبارت «من منتظرم» برای بیان خبر خود استفاده کنید.

6. آنها را برای نوشیدن چای دعوت کنید

پدربزرگ و مادربزرگ را برای یک فنجان قهوه یا چای دعوت کنید. پیام خود را می توانید با کمک لیوانی با متن چاپ شده با عنوان «شما مادربزرگ می‌شوید!» بیان کنید.

والدین شما حتما آن لیوان را یادگاری نگه میدارند!

7. خبر را روی تی شرت چاپ کنید

اگر نمی خواهید پیام را روی لیوان بنویسید، آن را روی تی شرت بگویید. به هر کدام از والدین خود یک پیراهن با پیام یا تصویر خلاقانه ای بدهید که حاملگی شما را اعلام می کند.

با پیچیدن پیراهن در کاغذ بسته بندی و قرار دادن آن در جعبه ای که در یک یا دو جعبه دیگر قرار داده شده است، شگفتی را طولانی تر کنید.

والدین شما ممکن است ناامید شوند، اما همه ی این تلاش ها در نهایت ارزشش را دارد.

8. کارهای ساده هم جذاب هستند

گاهی اوقات لازم نیست تمام تلاش خود را انجام دهید تا یک خبر بارداری به یاد ماندنی داشته باشید. والدین خود را با قرار دادن حروف آهنربایی روی یخچال خود غافلگیر کنید تا بگویید در انتظار یک فرد جدید به خانواده هستید.

با این حال می توانید، کارت پستالی زیبا و خلاقانه با طرح های کودکانه تهیه کنید، برای اعضای خانواده خود ارسال کنید حتما بعد از دریافت کارت پستال خود با شما تماس می گیرند.

شما همچنین می توانید، یک فیلم کوتاه از دنیایی کودکان آماده کنید. در پایان فیلم خبر بارداری خود را اضافه کنید،حتما پس از اتمام فیلم احساس رضایت را در صورت والدین خود خواهید دید.

نظرات شما

0 نظر

iPSbrNgDV

ارسال شده : 72 روز پیش

jEOYzRrGwgvn