مطالب پیشنهادی دکتر زینو
میوه های خشک شده مثل توت قند بالایی دارند
0 نظر
1920 روز پیش
با توجه به سوالات متعدد مخاطبین پزشک من در مورد میوه های خشک شده مثل توت قند بالایی دارند؟ ویدئو زیر ضبط و منتشر شده است:
میوه های خشک شده مثل توت قند بالایی دارند
دکتر نوروزی پاسخ می دهند :

میوه های خشک شده مثل توت خشک مثل انجیر خشک مثل قیسی خشک مثل زردآلوی خشک شده اینها برای دیابتی ها خوب نیستند .
همچنین ببینید:
وقتی میوه خشک میشه و آبش کم میشه رطوبتی که داشته و الان کم شده به شدت تراکم قندش رو بالا میبره یعنی مثلاً فرض کنید یک زردآلو اگر در هر ده گرمش دو گرم یا سه گرم مواد قندی وجود داشته باشه وقتی که این خشک بشه ۱۰ گرم این برگه زردآلو هفت گرم داخلش قند وجود داره و بنابراین میوه های خشک رو به عنوان یک میان وعده استفاده کنید خیر ، حداکثر چند عدد کشمش با خوردن چای باشه و بهتره که به حالت عادی و به مقدار زیاد استفاده نشه .
مطالب مشابه
ارسال نظر
نظرات شما
0 نظر